duminică, 22 ianuarie 2012

Stand de vorba cu Dumnezeu...





Si fiecare alegere libera pe care o fac, i-a nastere din iubire sau din frica. Nu exista nicio alta posibilitate. Daca ar trebui sa spun ceva despre ceea ce incercam sa intelegem, ar suna cam asa:
Acel sentiment din interiorul meu, acea dragoste din interiorul meu.... acela e Dumnezeu, care exprima prin intermediul meu, in numele meu si al tuturor.
Si totusi, in sfarsit, inteleg in cuvintele mele ce inseamna sa fiu constient de viata mea. Mi-as dori sa fiu ajuns in acest moment al vietii, fara sa fiu ranit.... sa ranesc pe acei oameni, in special pe cei care ii iubesc. Dar fara ei, poate n-as fi ajuns in acest moment al vietii mele. Este important ca noi toti sa ne amintim ca Universul conspira in favoarea noastra, intotdeauna si pe toate caile, in ciuda circumstantelor si aparentelor si, cel mai important, in ciuda perceptiei noastre despre El.
Dar, insa, cateva clipe raman nemiscat in fata unei fotografii care este lipita pe perete, iar in acel moment simt ca prin acea imagine imi rascoleste o amintire vaga.... dar,deodata ma intorc cu privirea catre clanta usi si incep a cipi din ochii.
Nu pot spune de cate ori mi-am pus aceasi intrebare in gand. Dar toate fetele pe care le-am intalnit sunt minunate. S-au purtat cu mine mai bine decat m-am purtat eu cu ele. Ceea ce pot sa fac e sa iubesc cat de mult, oriune ma aflu. Sa fac toate gesturile si faptele inspirate din dragoste.
-Oare ma va crede cineva?
-Va crede ce spun eu in acest moment?

Niciun comentariu: